THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Wednesday 23 March 2011

ADIK-ADIKKU INSYAALLAH BOLEH... MEMANG BEST!!!

Hari ni aku nak share pasal satu realiti tv yang dianjurkan oleh RTM dan JAKIM, iaitu "Adik-Adikku".. Kebetulan aku tgk nie pun start dr first episode, memang aku jatuh hati dengan rancangan ni.. so, tiap-tiap petang kul 6.30 pm aku akan tengok rancangan nie, and aku suke nyanyikan lagu tema adik-adikku kat anakku..And die pon nampak cam suke tgk rancangan nie jugak..Yela..dengan kaler-kaler, adik-adik ni wat persembahan ade selitkan nasyid, bace hadis, nyanyi, lakonan, ngaji dalam pidato diorang, memang awesome!! Bukan setakat Sara suke tgk, ibu Sara pun teruja..


So, Isnin malam final program adik-adikku nie.. Memang aku kagum dgn semangat adik-adik nie..Cara diorang sampaikan pidato diorang, mmg terbaik lah.. Aku selalu tersentuh dengan cara penyampaian diorang, sebab bile part sedey, memang nangis, syahdu smpi wujud rase sebak dalam hati.. Memang tak sangke, adik-adik ni dapat sampaikan mesej-mesej yang baik, ilmu yang bergune walaupun umur diorang masih setahun jagung ... Memang aku kagum.

0 comments: